Torsdag

When you're there, you're almost perfect!

Orkade inte blogga när jag kom hem igår, klockan var halv elva så jag bara duschade och gick och la mig sen..iallafall, umgicks med miss J och hennes pojkvän, trevlans ;)
Till helgen blir det paintboll och sen festa på kvällen..vet inte riktigt vad paintboll gör, mer än att det ska göra skitont!
Faan, nu måste jag springa till bussen, jobb mellan halv åtta och fyra, sedan ska jag till körskolan och ha teori mellan kvart över fyra och kvart över sex, sedan ska jag hem till M, så det blir en busy day, men det är kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! läser din blogg.. men tycker att det är lite dåligt med u0ppdateringar nu skärpning.. men men hur går det med magnus nu?? är ni tillsammans igen tycker ju att ni umgås rätt mkt enligt din blogg :D kul i sådana fall!!

2008-04-29 @ 22:17:25

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0