Wiie!

Trots en dålig dag ur en synpunkt så är jag nästan tokglad just nu!
Kanske på grund av att imorgon inte kommer bli lika svintråkig som idag? Ska träffa min båtkåta vän nämligen. Haha.
Sen blir det kaaaanske kanske kanske världens bästa underbaraste sommar, vågar inte säga något säkert ännu, men kan bara tala om att jag HOPPAS HOPPAS HOOOOOOPPAS på att det blir så :D
Praktiken börjar på måndag också..sex veckor på fyra olika ställen med Miss S! Fy faaan så skoj vi kommer få!
1 vecka på kirurgmottagningen
1 vecka på OP (operation)
2 veckor på akuten
2 veckor på räddningstjänsten


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0