Kalaspuffar.

Den här dagen har varit allmänt störd... Sista jobbdagen, skönt med ledighet, men Frida avslöjade att jag gråter..haha.
Åt fryst paj till lunch. Mycket smarrigt^^
Kalaspuffsdiskussion tog upp hela lunchrasten och en del av eftermiddagen också, det började med att vi skulle förklara för Frida vad det var för några sorts flingor, men hon vägrade förstå våra fina förklaringar, och sedan dödade jag mitt knä när jag klättrade runt i skåpen och letade efter ett paket som jag inbillat mig att jag sett där..hmm..jag börjar bli senil. Det fanss inget kalaspuffspaket på hela stället. Sedan försökte vi förklara hur den där gubben på paketet såg ut..
"Korsning mellan man och lejon"
"Den stora håriga mannen"
"Han ser ut som Odjuret fast snyggare" (Odjuret i Skönheten och Odjuret)
Sedan försökte det även pås att rita en vacker bild av honom, slutresultatet blev dock...mystiskt. Men vi fyra skrattade så vi höll på att dö iallafall. Mycket skoj. Haha.
Men sedan var jag och Frida på Willys och köpte kalaspuffar efter att vi slutat =P
förresten så dog min cykel idag också, inte bra =/ Men Frida räddade mig då ;P snällt!

Jos, vill du posta lite fic-ideas till moi? (A) *snälla*

Kommentarer
Postat av: Frida

Att kalaspuffar kunde roa så mycket, det är märkligt.. ;P

2008-08-01 @ 22:24:45
URL: http://aphotographofyou.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0