Cornelias bildvarianter!

Nu bjuder jag på extremt vackra bilder som Cornelia precis har skickat. Extremt underhållande =)

Mat på Trendie. Torsdagen. Fick till min klassiska posé där också!
Samma kväll som jag glömde mitt legg, och blev utskälld av en alkis för att jag satt på marken.
HAHA!
Det tyckte mina två vänner var väldigt underhållande.

Jag och två stycke missebarn. Tisdagen.

Jag på väg till Lund, torsdagen.

Cornelia har fångat mig i en snygg posé..haha. Ser ivil ut också. Torsdagen - tåget till Lund.

Jag hittade en sexig hatt på Indiska i Lund. Torsdagen.

Lund-turist!

I know, det var bilder på mig. Men har inte hunnit få dom andra ännu =P
Haha.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0