Godmorgon!


Magnus körde precis, eller för tjugo minuter sedan kanske, han kom runt halv ett-tiden igår kväll, så då kollade vi film och låg och pratade, myste och var ute och gick en runda, sedan tänkte vi gått upp och satt på en film nu på morgonen och sedan legat och myst till den, men sen råkade vi sova lite längre, och eftersom han har massa jobb som väntar på så blev det inte så =P haha.
Jag ska träffa Tiina vid två-tiden och ut och gå en runda sedan händer väl inte så mycket mera. bloggar mera senare, lite bilder och så som jag vill lägga upp..även om alla är såååå ointresserade. men jag tycker det är skoj ;)

pusssshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0