Godmorgon!

Hejsan! Hann inte blogga imorse, så gör det lite snabbt nu. Sitter i biblioteket med Robin och Jennifer och håller på med vårat grupparbete.
Vi slutar klockan tolv, då ska jag och Robin luncha i stan, blir väl Christins som vanligt antar jag! Sedan ska jag möta upp Frida vid två så ska vi ta tåget till Karlskrona (Gina Tricot!! haha) och så ska vi gå där ett tag, jag ska bland annat köpa present till Jennifer, vi är några ur klassen som har lagt ihop, så ska försöka hitta något passande, men har en liiiten aning om vad jag ska köpa..
Nej, nu ska jag fortsätta här =)
Pusssassssss <33

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0