godmorgon!

bloggar snabbt nu innan jag måste gå till bussen =)
somnade redan halv tio igår kväll! helt sjukt^^ sedan inatt vaknade jag av att Magnus skickade sms.."är du vaken vännen?" orkade inte svara..haha, han tänkte väl ringa eller något.
Ska se om jag får tag på honom idag..
Torsdag, vilket betyder att vi med räddningstjänst-inriktning går till fyra, resten går till tolv..bläh vad sur man blir^^ ajja, imon är det fredag iallafall! vilket betyder feeest =) och idag ska jag gå på stan efter skolan, ska se om jag kanske får med mig Jennifer eller Sofia =)

neej, nu måste jag gå!
ha en bra dag allihopa! puss <33

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Kikar bara in för att

önska dig en skön torsdag!

2008-08-28 @ 07:09:55
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Bella

ja, det var jättejobbigt. :P Händer idag?

2008-08-28 @ 07:19:08
URL: http://modebella.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0