Godmorgon!

Fredag! Äntligen! Ikväll blir det partykalas och hulahula för hela slanten! Tjohejsan vad vi ska shaka ass och sjunga Singstar!
Nu på morgonen ska jag först bli av med ungefär tre ton hår känns det som, ett besök hos frisören, tyvärr är det nog ingen heting-frisör av den manliga varianten..^^ sedan upp till skolan och ha sjukvård till lunch, sedan djurkunskap till fyra..tjoheeeej vad det kommer bli skoj! noot. sedan stressa som ett djur hem och duscha, byta om och sedan kommer Magnus så ska vi dra till Karlshamn igen och möta upp Sandra och sedan hem till Andreas..dit jag inte hittar trots att jag varit där en miljon gånger..känns det som. Men det löser saaaj!
och förresten: "Jag vill hiiiiiiiiiim! Jag vill ha riktig maod!" Hahaha ;D;D

Kommentarer
Postat av: bea

jag har skilda föräldrar. just nu så är jag hos pappa som bor i Karlshamn, men åker hem till mamma idag. och hon bor vid Långasjön / Asarum då ;)

2008-08-29 @ 08:05:22
URL: http://bloggbea.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, det är jätteskönt. Ska snart gå till skolan :P

2008-08-29 @ 08:31:46
URL: http://modebella.blogg.se/
Postat av: Eva

Fattar inte hälften av allt du skriver....

2008-08-29 @ 13:25:26

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0