Hejhej

Hemma nu, vart hemma i någon timme, har vart och lämnat filmerna som jag och Magnus hyrde igår också.
Idag när vi slutat skolan så gick jag och några klasskompisar till Black Magic tattoo, dom skulle köpa piercingar och jag skulle beställa tid för tatuering! Yepp. Ni läste rätt =)
Jag fyller inte 18 förräns den 5 november, men det stället är populärt och väldigt bra, så man behöver vara ute i god tid! Jag tänkte boka samma dag som jag fyllde, men det var fullt (ni förstår?) så jag fick en tid 6 november istället, och Robin bokade också, och han fick tid direkt efter mig! Kommer att bli sååå fint =)
Efter vi vart där så gick jag och Robin en sväng på stan, jag köpte en kalender, sedan gick vi och åt lunch på Christins, sedan mötte jag och Sofia och gick och handlade med henne, och sedan åkte jag hem och nu sitter jag här.
Ska kolla på Top Model nu..
har lite bilder som jag nog lägger ut senare =)
pussas <33

Kommentarer
Postat av: Bella

haha, ja. alla tycker det bruna var finast :)

2008-08-22 @ 18:40:15
URL: http://modebella.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0