hemmahemma.

skola till 12, sedan lunch i stan med Robin, 20 minuters solande på det som resulterade i en lite bränd fejja, sedan mötte jag upp Frida och vi tänkte ta tåget till Karlskrona, tack vare en tågolycka fick vi ta bussen istället. Gick lika bra det!
Hittade en kjol till på fredag, ganska hög midja..tänkte testa den med ett vitt linne eller vit tisha, ska in till stan efter skolan imorgon och kolla om jag inte hittar någon här hemma. Sen köpte jag mascara och foundation också, foundationen har varit slut länge..har bara inte orkat köpa ny, och mascaran har jag länge velat testa, den där från L'oreal, beauty tubes (?) heter den så? och två par lösögonfransar, tänkte testa lite med dom på fredag, kanske kan bli kul! körde på full längd direkt, inget medium här inte. more is more. Två par vanliga hudfärgade strumpbyxor fick också följa med hem, när behövs inte det? Frida hittade världens gulligaste skjortklänning på H&M, helt sjuukt fin var den =)

Kommentarer
Postat av: bea

jadå, :) Idag ( 27 ) så var jag med en kompis. det var jätte skojj. haft en bra dag? :)

2008-08-27 @ 20:32:49
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0