I skolan.

Fikarast nu, har precis haft omvårdnad..resten av dagen av social omsorg, först med hela klassen till tolv, sedan med räddningstjänst-inriktingen fram till kvart i fyra typ, men jag vid halv fyra. Ska med Robin till Karlskrona idag igen, hittade ett par kanonfina stövlar när jag var där igår..så ska prova dom och så idag, sedan ska vi leta present till Jennifer =)
Skulle skicka sms till min lillebror innan, men råkade vidarebefodra ett som jag fått av Magnus istället. Helt pinsamt! Nu tror han säkert att jag är dum i huvudet eller något. För hur ofta avslutar man ett sms till sin lillebror med "kram snygging"? det brukar jag aldrig göra iallafall.
Nej, nu ska jag ner och köpa kaffe!
Pusshej <33

Kommentarer
Postat av: bea

själv så har jag varit med en kompis efter skolan, tråkigt med långa skol dagar! jaha, men vad har du handlat nu då i karlskrona? :) kram <33

2008-08-28 @ 19:29:24
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0