I skolan

Hejhej bloggisar!
Sitter i skolan just nu, har sjukvård och jobbar grupparbete med Robin och Jennifer. Sänglägeskomplikationer handlar det om, så vi sitter i skolbiblioteket och kollar förebyggande och behandling vid pneumoni (lunginflammation) på infomedica just nu. Faktiskt intressant, gillar att jobba med sjukdomar och sådant, fanns även decubitus och ödem bland annat välja på, men jag är mer för sjukdomar, så fick Jennifer och Robin att gå med på att välja det istället! Vi slutar vid tolv och då ska jag och Robin in till stan och göra några ärenden. Jag ska bland annat köpa en kalender och några block. Sedan sticker jag kanske och tränar om jag orkar, sov ju som sagt inte så värst mycket inatt, somnade vid tre och sen var jag ju tvungen att gå upp och duscha vid kvart i sju.
Nej, nu ska jag fortsätta här =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej tjejen!

bilden finns ju på bloggen, kopiera den därifrån.

kram

2008-08-22 @ 15:34:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag ahr tyvärr inte kvar den på datorn, så det enda som finns är det som redan ligger ute på bloggen.

i min förra blogg finns nog typsnittet, det kanske hjälper?

2008-08-22 @ 15:43:54
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0