igår+idag

Shit vilken dryg dag idag..haha. Jag sov till fem..FEM! Då väckte mamma mig och tyckte jag skulle gå upp, jag hade gärna sovit ett par timmar till.
Gick ut med hunden iallafall, och då ringde Magnus och frågade om han kunde komma upp en sväng ikväll, och visst kan han det. Så får väl se vad vi hittar på.
Kul som FAN vad det igår iallafall!
Först körde vi in till Göteborg och gick en runda där i stan, Nordstan bland annat och sedan käkade vi på indisk resturang som blev en dyrare historia än vad det var tänkt från början..men gott var det =)
Sedan körde vi till Liseberg och var där mellan halv halv fyra och elva ungefär, och jag kan numera stolt säga att jag åkte Höjdskräcken. TVÅ GÅNGER till och med. Andreas var räddare än mig..Jennifer satt och kollade rakt ner när vi släpptes ner, jag satt och kollade på Andreas. Snäll jag är ;P
Flumeride blev en dyngsur historia när vi började tönta oss och skvätta ner varandra..fyra gånger och åkte vi, och efter varje gång såg det ut som om vi hade badat..mycket nice!
Åkte väl det mesta andra också..haha. Var även inne på Gasten, det var nog fasen det roligaste av allt. Varenda gång jag till först, sedan skrattade jag som faan. Höjdpunkten var nog när en hoppade fram och Robin bara: "aaah...AAAH!".
Åkte även Kållorado (stavas?) och där fick Robin en stråle på ett lite känsligt ställe, såg ut som något helt annat.
EN HELT underbart rolig dag! Skitskoj hade vi :D
Bilder finns på bilddagboken!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0