jag har tråkigt.

Det va 2 älger som va ut å flög.
Då flög ett flygplan förbi och den ena älgen dog.
Den andra överlevde på grund av att hans pappa ägde en korvkiosk!!

Det var 2 älgar som var ute o flög, så sa den ena älgen till den andre:
- Ser du skogen?
- nej det är för många träd ivägen!


Det var en gång två elefanter som var ute och flög, så sa den ena till den andra:
- Men vänta lite nu, kan elefanter verkligen flyga?
- Nej men det gör inget, för min pappa är en grön telefonkiosk.


Det var en gång två älgar som satt i ett träd, Då kom en u-båt flygande och satte sig i trädet bredvid.
Då sa en av älgarna,
- Han bor nog där!

Det var en gång 3 grisar som skulle kolla vem som kunde flyga längst.
Den första grisen kom 1 meter,
den andra grisen kom 3 meter
och den sista grisen sa: min farfar han har en blå traktor!

Det var en gång en åsna som var ute och gick på ett majsfält,
det vart så
varmt så majsen blev popcorn,
åsnan trodde att det snöade så han frös ihjäl..

Kommentarer
Postat av: Bella

japp, det blev det :)

2008-08-19 @ 13:14:27
URL: http://modebella.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha :D Sådana där är så sjukt dåliga så de blir bra! Vad sägs om denna:



Det var en gång två grisar som var ute och flög. Plötsligt sa den ena:

- Du har en bulle i örat.

- Va?!

- Du har en bulle i örat.

- Jag hör inte för jag har en bulle i örat.

2008-08-19 @ 19:30:59
URL: http://malin90w.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0