Kvällkväll.

Frida, Daniel och Daniel var här ikväll, först var i Olofström och fläskade oss med pizza, fast det fanns tyvärr ingen pizza med enbart kanter, så det gick bli en Vesuvio istället. Efter det så lyckades jag och Frida övertala killarna till att vi skulle stanna på Maxi och kolla lite..haha. så vi gick runder där och töntade oss ett tag, vi hittade melooooner, sedan gjorde vi ett paket, och dekorerade några gratulationskort..mycket moget, jag vet. Men vi har speciell humor. Sedan hittade vi en sån där grej vid frukten som man använder vid "shop express" eller vad heter, när man scannar varorna istället för att lägga upp dom på rullbandet vid kassorna, så vi scannade massa frukter och fick ut sådana där klisterlappar där priset stod och så, sedan satte vi dom lite överallt. Humor på höög nivå, i know ;P
Sedan körde vi hem till mig och kollade på film, Förtrollad.

Frida har snygga meloner ;P haha ;D

Vi hittade tant-trosor, modell sexig.

Rödlöks-klisterlapp på Fridas tröja!

När dom kört hem så gick jag ut med Smilla, och då sticker hundjäveln efter en hare, eller en katt. Jävla satikens hundjäkel. Jag tycker mindre om henne ibland. Jag flippade och nu ligger hon och skäms i köket, och det kan hon gott fortsätta med ett par år eller så.
Är det någon som vill köpa en riesenschnauzer till extra billigt reapris?

Kommentarer
Postat av: Pia med Dansa

Japp, jag köper henne!!

2008-08-19 @ 08:20:40
URL: http://pia-dansa.blogs.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0