måndag.

Sista veckan på sommarlovet nu..känns som om det har gått sjukt fort, tiden! Först var jag ju i USA två veckor, sedan jobbade jag i tre, och nu har det redan gått en ledig vecka..och imorgon kommer Cornelia!!!
Nästa vecka ska jag även börja träna igen, det gör att jag lääääängtar! Haha. Har inte besökt gymmet på två månader nu..usch, men nu ska jag minsann börja använda det där gymkortet! Taggad till tusen =)


Jag och min OSENILA och OPUDEL lugg!
Haha.
Magnus sa faktiskt att det var fint..men han är den första som inte har garvat. Han har iofs bara sett det på bild..när han får se det i verkligheten lär han väl ligga på marken eller något^^
Mobbad till tusen ;D

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0