måndag

det är måndag idag va? fick fundera lite.
iallafall, Magnus var här igår kväll/inatt, kollade film, körde till McDonalds inne i stan och låg och pratade en massa, alltid trevligt =) särskilt eftersom han verkar ha helt sjuka jobbarkompisar ombord..haha ;);) men vi somnade väl vid sex imorse typ, sen ringde klockan halv åtta för han skulle iväg och jobba. Niiice. Jag låg kvar till tolv och sov och sms:ade lite, då gick jag upp och gick ut med hunden och pratade med Frida =)
Gaah, vad TRÅKIGT det här inlägget blev. Haha.

Kommentarer
Postat av: bea

hej Malin! Det är jag från Beatrixa! Jag har startat en ny blogg. kommentera där istället. just nu så är det en frågestund pågång, ställ gärna några frågor. :) kram bea <3

2008-08-18 @ 13:11:26
URL: http://bloggbea.blogg.se/
Postat av: bea

okej. :) skorpion är min pappa. glöm inte bort att ställa en fråga till mig på min frågestund. :)

2008-08-18 @ 13:55:37
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0