m,nrfkrehid...

Hahaha, kom inte på någon rubrik^^ så fick bli lite kladd...pratade precis med pappa, skickade ju sms innan och berätta att jag bokat tid för tatuering(dom är på SM i Västerås mellan torsdag-måndag) och nu sa han att han med ska göra det! Antingen samma dag eller på lördagen. Tydligen vill han inte vara sån chicken att han fegar när hans dotter inte gör det ;P men som sagt: Bangar inte Robin så bangar inte jag! NEVER. Och jag ska göra det först! Klockan 12 har jag tid, sedan Robin direkt efter! Kommer bli kalas! 6 November it is!
Här kommer bilder ;P

Dom tre första bilderna är från igårkväll/inatt, Mange och jag och missebarnet som tydligen heter Lilla Sjöjungfrun. Min bror som bestämt namnet. Fick höra idag att det ser ut som om jag försöker strypa katten på bilderna, det försöker jag INTE med, vi kelar! Haha ;)
Dom två sista bilderna är från när vi satt i skolbiblioteket och höll på med grupparbetet i förmiddags, fjant Robin och söt Jennifer ;D;D

Nu ska jag ut med hunden. Trött som en gnu är jag!
Pusshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0