natt.

pratat i telefon ett tag nu ikväll, Linda lyckades med att koppla ihop sig själv+mig+Diana, så vi pratade allihopa. Jäsikens smart gjort. Haha.
Sedan satt jag och pratade med Andreas (Hassan) på msn i eftermiddags och helt plötsligt hade han fyllt på min telefon och gett mig gratis sms i trettio dagar.Haha. Kanon.
Blev även promenad med mamma ikväll =)


och ni nördar (in a bad way, inte geeks) som skickar om era fjantiga tävlingar kan glömma att jag godkänner era kommentarer. så jäsikens jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med om nördarna, så sjukt irriterande! Det gör ju bara ännu mer att man INTE vill läsa deras bloggar. Nördar = dåligt, geeks = bra :D Haha!

2008-08-10 @ 10:17:21
URL: http://malin90w.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0