photos.

haha, sicken snygg stavning det blev på förra inläggs-rubriken. Jaja, nu ser ni själva hur trött jag var (är).

Några ego-pics kan jag bjuda på nu iallafall, tagna för sisådär fem minuter sedan i vårat badrum. en morgontrött malin med senlia-pudel-luggen i fokus. och ja, mitt hår är slitet.
'enjoy.



och "bara för att"
Halsbland - Playboyvarianten
Linne - American Eagle
Tröja - Hollister
Jeans - Forever21
Ska såsmåningom piffa upp det hela med DKNY-jacka, skor från Wet Seal och en väska från H&M.


pusshej <3<3


(och jag kommer att ha nytt Scrubs att kolla på ikväll. weeii!)

Kommentarer
Postat av: Hadi

Snyggt hår du har!

Kram

2008-08-08 @ 10:54:47
URL: http://thisishadi.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0