Såå =)

Hemma igen, tåget från Storlien/Östersund var försenat, fick ett sms av Cornelia när jag satt på tåget från Bromölla, men det kom ändå in i tid, 08.41, fick vänta en timme..men köpte kaffe och gick en runda utanför stationen, sms:ade lite och pratade med pappa, så tiden gick snabbt =)
Nu står Cornelia i duschen, efter det ska vi väl äta lite frukost/fika/lunch..whatever you want..och sedan ska vi köra till Olofström, hon har ju fåt körkort (wiie! haha) och handla till ikväll. Mamma jobbar kvällen och pappa jobbar också (som vanligt)...han är aldrig hemma numera, borta söndag-fredag varje vecka^^, så jag har bjudit hit lite folk, Jennifer, Robin, Frida, Daniel och Daniel dyker upp vid sex-tiden, så ska vi laga mat och titta på film och snacka hade vi tänkt oss. Sen får Cornelia träffa några av mina bästa vänner också, men hon är lite orolig för hur hon ska förstå dom..HAHA. Hon tyckte att vi skulle hyra in en tolk! Äsch, så svårt ska det väl inte vara, norrlänningar ;P haha (A)

Pusspuss <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0