skolan imon.

börjar skolan imon ju, drygt..vill ha mera lov! men sista året nu..student '09.
läääängtar!
Har verkligen haft SJUKT tråkigt idag! Typ inte gjort något, legat i sängen och sms:at med Frida och Magnus, försökte få honom att komma hit och mysa ikväll och se någon film, men nejdå, skunken jobbar ju som vanligt, gaah, jävla arbetsnarkoman! hahaha.
Och Robin jobbar kvällen, men jag tänkte sms:a och störa honom lite senare..haha. Så får han väl svara om han har tid =P
Jaja, imorgon börjar dom vanliga rutinerna igen iallafall med skola och träning, så det ska faktiskt bli skönt.
Skulle hämtat busskort idag också, men det var ingen där så får väl fixa det på nåt annat sätt, senare i veckan eller så.
Jaja, nu har jag ätit så ska väl ut med hunden.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Studenten är super rolig! Kolla gärna in min blogg.

2008-08-19 @ 17:01:24
URL: http://tigerlina.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0