Skyddsträning.

Var iväg med mamma idag och kollade på hennes skyddsträning med Shannon. För er som inte vet vad skydd är så är det ungefär som polishundsarbete, fast för tävling istället.
Nu kollar jag på film, Don't mess with the Zohan för typ hundrade gången..haha, jag skojar inte, har sett den hur många gånger som helst. Kan snart replikerna utantill ;)
Och sen min och Dianas favorit: "Smell it, smell it, smell it, now take it!" hahaha, vi kör med den hela tiden ;P

Lite bilder från träningen:


Affe och Helénes valp, Lava. Sjukt söt är hon!

Patrik som är figurant, mamma och Shannon, och Affe.

Lite långt bort, men här har Shannon precis gjort vad som kallas "upphopp". Vilket betyder att hon ska hoppa upp på figuranten och bita i armen (skyddsärmen, det stora gula hon har i munnen).

Söta Lava igen, och mina jeans och skor.

Shannon har tränat klart, skyddsärmen har hon i munnen. Den är TUNG!

Världens bästa mamma och Shannon i regnet efter träningen.

Och sen en bild på bästa pappa och den flygande Smilla:

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0