söndag.

Diana har sovit här sen igår, blev först fika i Sölvesborg, sedan hem hit till mig och krängde och pratade och kollade er och animal planet (grisrace) fram till två inatt, sedan blev det mer prat och sen sovning på det framåt morgonen, idag har vi sovit till tolv, sedan legat i min säng och glott på film fram tills nu typ. Diana ska snart bege sig hemåt, (men just förtilfället så ligger hon i min säng och synkar ipod och är allmänt kär i den) jag ska övningsköra och sedan blir det pizza till middag, pappa ska iväg och jobba, mamma jobbar inatt och alla är allmänt för lata för att laga något.

Ska skriva fics sen också, kommit på hur jag ska fortsätta på Kw/Kl-saken, och Diana är kär i mina Luby-avatars!


Liseberg på Onsdag!
..och jag ska åka Kanonen. dödödööd kommer jag vara.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0