tidsfördriv.

HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN?: Nej
ISÅFALL VEM?: -
ÄR DU KÄR?: Nej
VEM PUSSADE DU SENAST?: Magnus
PUSSADE DIG SENAST: Magnus
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST: hmm, Magnus eller Johan^^
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?: Olika
VILKA HATAR DU?: Det kan ju inte skriva här!
VILKA BRYR DU DEJ MEST OM?: Mina vänner
GILLAR DU ATT SLÅSS?: Ibland ;P
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?: Jeans från forever21, linne från Vero moda och tröja från Bikbok
ÄR DU SERIÖS?: Ja
HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?: Två
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?: Ett
ISÅFALL,VAD HETER DE: Mathias
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?: Blond
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?: Långt, slitet (A
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: Blå
VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: -
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN?: Typ..jag? ;) haha
HAR DU HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?: Inte hånglat
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR?: Tar studenten, flyttar till USA (förhoppningsvis) och sen får man se
FAVORIT FÄRG?: Svart och rött
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?: Först i Stockholm och sen här
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?: Nej
GILLAR DU ATT LAGA MAT?: Ja
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?: Märkeskläder
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?: Mellan 10 och 20, fast använder inte alla
VAD GRILLAR DU HELST?: Gillar inte grillat så värst mycket
VAD HAR DU PÅ MACKAN?: Kaviar
VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?: Naturgodis
BÄSTA GLASS?: Ben&Jerry's Cookie dough
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU?: Min mamma och mina vänner
VEM ÄR SÖTAST JUST NU?: Jag..?
VAR HAR DU ONT?: Ingenstans
VEM ÄR BÄST JUST NU?: Jag
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?: Ja
TUFFASTE LÅTEN?: ??
VAD HAR DU MVG I?: Typ två ämnen kanske..
VAD HAR DU IG I?: Inget

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0