Tisdag.

Historia A: Kollade på en film om bönder som pratade konstigt, jag tyckte det var mera underhållande att kolla på läaren som verkligen var heeeelt inne i filmen. Haha. Mycket snuttigt. Sen slutade vi klockan 9, så jag och Sofia fick ledigt fram till 12 eftersom våran lärare är fullkomligt hopplös att resonera med ibland! Så vi gick på stan, och jag bokade några körlektioner.
Social Omsorg: Nästan helt onödigt. Har ingen aning om varför vi var tvugna att gå dit, gick igenom arbetsplanen för arbetsområdet och fördjupningsarbetet.

Efter skolan gick jag och Robin och drack kaffe på Christins, sedan hade jag körlektion som gick helt okay, det kändes inte helt bra, men det gick bra..hmm, ni förstår säkert. Men det var första gången med den läraren och har inte kört på körskolan sen i april..men nästa vecka har jag min vanliga lärare, känns bra =)

Nu ska jag...sova, plugga och ut gå? Eller nåt.
Puuusssss <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0