tråkigt.

haha, vad fult om inga läser och jag sitter här och töntar mig i min ensamhet^^
ajja, whatever =P
nice dag iallafall, vi träffade Sjölander och först var Jennifer totalt avdissande, sedan var hon happyface när hon såg vem det var..hmm, försöker hon höja slutbetyget kanske? ;P
vi sprang även runt och stylade i våra snygga friends-halsband. jag kastade lite mat på Robins tröja i matsalen, sedan var vi allmänt elaka och jag smygfotade också. HAHAHA.
Den bilden kommer dock aldrig visas. extremt elak och EXTREMT roande.
sedan träffade vi Sjölander igen, då ville han ha något bra ställe att äta på..jag förslog McDonalds, Briggen och Chrstins, Jennifer föreslog Hemköp. Jag och Robin dog. Sedan skulle Jennifer kolla vart bussen gick ifrån, då sa hon att hon skulle ta bussen från (eller var det till? whatever) Hemköp. Det är något med henne och den affären tror jag.
Min klass är btw bäst och jag hatar dom, för dom utsåg mig och Emelia till elevrådsrepresentanter..ANDRA året för mig.
Förra året gick det till såhär..
Jag sitter och tänker på annat, helt plötsligt skriker Jennifer mitt namn, då skriker jag hennes namn och pekar på henne. Sedan satt vi helt plötsligt med i elevrådet. Vi var aldrig på ett enda möte.
Det här året ville jag absolut inte, inte hon heller. Ändå blev jag och Emelia valde. Kan nämna att Emelia var stark motståndare även hon.

Ikväll kommer Magnus hit, jag hittade några vackra bilder på facebook som jag ska mobba honom för, sedan får vi se vad mer som händer.
En underbar sovmorgon imorgon också, miniliten. Börjar 8.40 istället för 8, har jag nämnt hur mycket jag älskar vårt schema?


På första bilden har jag lite damp på Social omsorgs-lektionen imorse, och Robin kollar på mig som om jag är typ störd^^ andra bilden är jag och Jennifer, love ya vännen <3 vet inte om man ser våra snygga halsband lite med.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jadå, vi har ett helt okej schema faktiskt :)

2008-08-21 @ 17:31:37
URL: http://modebella.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0