übertrevlig kväll!


Dom körde nyss typ, Frida och Daniel x2..haha^^ vi har kollat på Cityakuten, vart ute och kört en runda (jag och Frida bad till Gud för Daniel kan inte köra bil..hahaha) och spelat Våghals..typ som Sanning eller konka. Sjukt kul! Frida fick bland annat mima till en låt med en toaborste som mick och ringa till en pizzeria och fråga om dom hade en pizza med apa på, och jag fick bland annat imitera en säl som tappat bort sin mamma =P
Ajja, nu sitter jag här och väntar på Magnus, pratar med Lydia på msn, och Robin..men Robin verkar ha dött lite ;P
Puuuuusssssssssssss amigos <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0