Veckan i bilder (och lite ord).

Ska försöka att inte skriva för långt..men ja.
Tisdag: Eftersom Magnus var en så skunk på måndagen tänkte jag ju ringa och väcka honom när jag gick upp. Fan heller, klockan fem fick jag ett sms av honom så den idén gick sååå åt helvete.
Åkte och mötte Cornelia i Hässleholm, sedan på kvällen var Frida, Daniel, Daniel S och Robin hemma här, vi åt tacos och kollade på film och hade allmänt trevligt. Allra roligast var när Cornelia inte förstod ett dugg av vad Daniel sa...hahaha.
Ja, blev ganska tidig kväll..jag och Robin satt och kollade på Cityakuten till strax innan tolv.
Bilder tisdag:

Väntar på bussen. 06.15 på morgonen.

Cornelia och kattungen.

Jag och kattungar.

Robin och Cornelia.

Daniel S

Frida och Daniel

Onsdag: Kristianstad på dagen! Shopping, hittade inte så mycket, bara en tröja, lite grymma tuggummin, eller ja..askarna med tuggummina i var grymma och naturgodis på saluhallen såklart. Haha. På kvällen kollade vi (jag och Cornelia) film, Zuperzebran som vi asgarvade oss igenom och krängde naturgodis.
Bilder onsdag:

På resturang i Kristianstad.

Min posé! Cornelia hatade den =)

Torsdag: Åkte in till Lund på dagen, träffade Rydis och fick skjuts till Nova, först fika och sen shopping. Hittade inte så mycket igår heller, en tröja, två par trosor, ett festspel och ett halsband kom jag hem med. Träffade även Lee, en cool skåning som pratade en massa och använde ordet "porrig" i varje mening. Haha. Mycket trevligt!
Vid tjugo i fyra tog vi tåget till Kristianstad och träffade Magnus (FÖRSTA GÅNGEN PÅ TVÅ MÅNADER!) och gick först och åt på Trendie och sedan skulle vi på bio, kolla Hancook. Men för att göra en pinsam historia kort: Jag kommer bli mobbad för alltid och vi åkte till Ekohallen istället.
Sedan körde vi hem till mig, kollade på Zuperzebran igen..eller jag och Cornelia kollade, Magnus skunkade sig som vanligt och somnade..men då skulle jag hämnas för vibbningarna på msn och han vaknade. Synd. Haha.
Cornelia somnade vid tolv-tiden, jag och Magnus satt och kollade på Troja och pratade en vääääldigt massa fram till fyra på morgonen när han körde hem.
En väldigt trevlig dag och kväll/natt! =D
Bilder torsdag:

På stationen i Bromölla.

"Boys are stupid throw rocks at them!"

Posé!

Lee och Cornelia!

Sjukt seriösa jag. UTAN posé.

Fight på BR-leksaker. Cornelia/Kräket vs. Lee/Enhörningen.

Hahaha, den här köpte jag och Cornelia i onsdags för att testa och FY FAN vad äcklig den var. Så vi gav resten till min bror som inte åt den, och då är det illa. För han äter typ allt godis.
Så jag köpte den här och gav till Mange, för tänkte att då äter han den säkert inte heller..men VAD TROR NI MÄNNISKAN GÖR? Alla mina hämnder går åt skogen. Hahha.

Jag i någon affär

Cornelias tröja!

Jag hittade en fin bil på parkeringen...

Jag och Lee.

(låtsas som att Frida inte är med på bilden!) haha.
Sedan träffade vi som sagt Magnus inne i stan och umgicks med honom på kvällen. Denna bilden är dock från någon fest i våras.

Fredag: Vart och handlat, kollat på Cityakuten och Top Model. Sedan är det nu. Haha ;P

En vääääldigt trevlig vecka alltså =D



Finns flera bilder på Cornelias kamera..kanske lägger in dom när hon har skickat.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0