vilken seg dag!

Har legat i sängen och halvsovit till mtv samtidigt som jag sms:at med Robin nu i stort sett hela eftermiddagen..mår inte bra..men tror det är för att jag inte ätit ännu idag, bara druckit en kopp kaffe..men bara jag tänker på mat mår jag superilla =S
jaja, ska gå ut med hunden nu, sedan får jag väl försöka få i mig någonting.
Frida, Daniel och Daniel kommer vid sju-tiden, och sedan kommer Magnus vid tolv när han har jobbat klart, han ska nog sova här tror jag.
Nu har nog ipoden laddat klart, så det blir en liten promenad i ösregnet nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

Trots allt, så låter det mysigt.

Det med promenaden asso, funderar på att ta en liten runda senare :)

Kram / J

2008-08-23 @ 16:04:16
URL: http://absolutwester.blogg.se/
Postat av: Natta

jasså, själv hade jag inte tackat nej till det ;D fast helst i London.

2008-08-23 @ 21:52:59
URL: http://nathalie.devote.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0