vip again.

Andra vip inbjudan på en vecka nu. Inneställena på Manhattan älskar mig!
Jag och Frida har förresten blivit lovade att följa med Magnus någon gång framöver när han ska mönstra på. Jag har varit på Compassen en gång. Var bland annat nere i maskinrummet och kände mig allmänt trög och ställde dumma frågor, hahaha. Sedan spöade jag Magnus i badminton på kvällen! Jag är grym som fan. Eller ja, jag tror iallafall att det var jag som vann. Sen låg jag och höll honom vaken hela natten och pratade om typ allt när han skulle upp och jobba dagen efter.
Power power!
Anyway, jag och Frida skulle för jäsiken äga hela stället! Hulahula och partykalas för hela slanten!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0