finally.

loov nu, i torsdags. sjukt härligt!
har inte så mycket sen dess, i torsdags körde jag ner till daniel på kvällen, så kollade vi film och sen sov jag där, igår var vi iväg och bowlade med jennfier, andreas och jennifers bror, sjuukt kul ;) med segerdans och tappat klot. haha, jisses vad vi skrattade jag och jennfier ;) jag var faktiskt inte sååååå dålig heller! egentligen (A) och sedan när vi lämnat rasmus (jennifers bror) åt vi på thai, sedan blev det film och lite så, sen idag körde jag bara hem vid två-tiden och sen dess har jag inte gjort så mycket. Imorgon funderar jag på att träna och sola, men får väl se hur det blir det med det :) på måndag ska jag köpa julklappar iallafall. duktig jag är som verkligen har gott om tid på mig!
i'm good.

Förövrigt är det studentfest nästa helg, be there.
Pusshejs!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0