Gott nytt år!

Finns inte så mycket att säga förutom att 2008 lätt har varit ett dom bästa åren i mitt liv! Det började inte så bra när det tog slut mellan mig och min dåvarande pojkvän men sedan insåg jag att det var det BÄSTA som kunde hända, men andra ord: Jag insåg att jag höll på att förstöra mitt liv aldelles för tidigt.
Jag har fyllt 18, jag har tagit körkort, hunnit med att besöka USA en gång till, festat, gått från blondin till brunett till mörkröd/svart som är min nuvarande hårfärg, och framförallt har jag haft så jävla kul hela hösten!
Nu ska jag köra till Karlshamn, först blir det att sola en halvtimme, sedan handla på Coop det som jag och Andreas glömde köpa igår (vitlök och fetaost har jag lyckats komma på hitills) samt ska även en ny mascara inhandlas till mig, sedan ska jag hem till Daniel och sen kommer Jennifer och Andreas vid fem-sex någonting. Så hoppas att det blir en bra kväll :)
Förresten, studentfesten i lördags var KANON!
Fy tusan vad kul vi hade! Eller hur Jennifer och Robin? ;)
Förfest med klassen hos Maja och guuud vad härlig våran klass är! Helt sjukt att vi tar studenten i vår!
Extremt kul hade vi iallafall, lätt en av dom roligaste festerna någonsin!

jaja, nu måste jag göra dressingen till salladen ikväll, skriver möjligtvis något mer senare.
Pusshej!

Och Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Eva (med Shannon och Steffi)

GOTT NYTT och ett alldeles underbart år 2009!

2008-12-31 @ 15:45:52

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0