hmmm.

inte mycket skrivet den här veckan..vet inte riktigt vad jag ska skriva. haha. samma sak hela tiden typ, skolan, tränar, kör bil, träffar kompisar, pluggar, fikar, festar, hundarna...inte så mycket att berätta känns det som ;)
Imorgon ska jag och mamma köra till Malmö iallafall, vara där till söndag, ska bli skoj =)

Gjort idag då? hmm, vart ledig, så var först i stan och hämtade mormor som legat på sjukhus sen i tisdags, sedan körde jag in till stan igen och tränade, 1½ timme på Motiva blev det, mest styrketräning...härligt! och sedan körde jag hem och duschade och så, och sen in till stan igen och var hos Daniel en stund, och sedan hem till Jennifer och Andreas och pratade lite med dom åså =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0