Bilder [del 4, hemresan]

Jag kommer lägga upp flera random-bilder..men lägger upp dom här från hemresan nu.


Det lilla planet jag flög med från Newark till Amsterdam, jämför man med det jag flög förra året så är det här PYTTELITET^^

Jag på Newark Liberty Airport, här hade jag och Irmelin precis ätit på Chili's och sagt hej då =(
Nu hade jag två-tre timmar kvar att vänta på planet.

Internet och youtube i iPoden, KANON! Läste bloggar, kollade på ER och lyssnade på musik, då gick tiden lite fortfarare.
Men det holländska nätverket sög, dom vägrade koppla upp mig på Schiphol! Jävla idiotholland! Fick gå fram och tillbaka mellan gaten och taxfree i tre timmar istället^^

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Varit på semester eller?

2008-07-11 @ 16:29:13
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh iPod touch! :D Hur många gb? Är den värd pengarna? :P

2008-07-11 @ 17:19:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0