Frustrerande!

Jag har värsta, underbara ficen i huvudet just nu..orkar bara inte sätta mig och skriva ner den. Fyllde förresten i lite mer av ansökningspapperna på jobbet idag, men det är sjuukt mycket som ska fyllas i. Hej depositionsavgift på nästan tretusen!

Edit: Nu har jag kommit ett litet steg närmare. Jag har mailat childcare reference till Irmelin. När jag får tillbaka den, vilket lär ta ett tag eftersom den måste skickas i orginal, alltså vanlig post, så kan jag skicka hela ansökan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ifyllande av papper är en pärs!! Jag tycker det var jobbigt att ansöka om körkortstillstånd :P :P Och det var typ bara två papper :P

2008-07-15 @ 20:30:05
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0