Svar till Ida!

Svar till Ida: Jag vet inte om den nya versionen finns i Sverige, men jag TROR att den gör det, men det går nog att kolla upp på Apples hemsida. Jag hade nog rekomenderat dig att kolla upp tullkostnader+frakt och se vad det kostar, jag kollade upp vad priset för en 8 gb's iPod touch var på prisjakten.se där tror jag att det billigaste priset var cirka 2200, kan hända att det var några kronor mer. Men som sagt, eftersom jag köpte min på plats så behövde jag inte tänka på fraktkostnader eller likande, så kolla upp hur mycket det blir sammanlagt med alla "extra kostnader", tänk också på att på den amerikanska versionens "tangentbord" finns inte å, ä och ö, men det är ingenting som har stört mig..ännu! Haha ;)
Hoppas du är nöjd med svaret, är det något mer du undrar över så är det bara att fråga så ska jag försöka svara!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0