Svar till Ida!



Svar till Ida: Jag köpte den i USA, där kostade den 299 dollar inklusive tax (dom lägger på det på allt där!) så det blev ungefär 320 dollar som jag betalade för den, vilket är cirka tvåtusen svenska kronor, jag har 8 gb minne, men jag har inte fyllt upp den musik, bilder, videos etc. ännu (latmaskfeber) så jag vet inte hur mycket det räcker till, men än så länge är jag nöjd med den, och jag tycker definitivt att den är värd dom pengarna! Har ingen kolls alls på hur mycket den kostar i sverige, så jag har inget att jämföra med heller.
iPoden som är på bilden (den högra) är den äldre versionen, jag har den nyaste med precis samma funktioner som iPhone har, fast utan själva telefonen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oho :D :D Flashigt, men ganska snålt att dom lägger till tax på allting :P

2008-07-11 @ 23:12:47
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Ida

Fråga till: Finns den här nya versionen i Sverige? Eller skulle man tjäna på att importera den från USA?

2008-07-12 @ 08:34:15
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0