"We're passing out like two dogs in this damn car!"

Jag mar illa och jag vill inte aka hem imon =/
annars ar allt kanonfint!

stranden idag da som sa innan..jattetrevligt, trots att jag och Monica var dom tva hundarna...det ar fasen helt otroligt hur en gigantiskt javla cadillac kan bli sa extremt pytteliten sa fort man ska utnyttja den fullt ut! Sex personer i bilen och det var TRANGT! Halften av grejerna fick inte ens plats i bagaget sa vi fick trangas med det inne i bilen. Sedan fick inte vi nagon ac bak hos oss heller sa vi holl ju pa att do, var ju fasen trettiofem-fyrtio grader varmt ute ocksa! Och trots att vi sa att takluckan skulle ga att oppna sa var det ju ingen som lyssnade...haha. Men dagen var lyckad iallafall!
Ja, efter att vi gnallt lite och jamfort varan situation med hundar (bara det att hundarna har det battre an vad vi hade...haha) sa blev vi omdopta till Mimi och Fifi for en liten stund.
Nu ikvall var Eva, Danny och glinen har, och jag och Eva forsokte installera min iPod, men eftersom den har datorn ar typ tvamiljoner ar gammal och skitseg sa funkade det innan..sa vi korde ner till Palisades mall sa fick en superschysst kille pa Apple Store fixa det at oss, kom precis hem nu, och har krangt i mig lite mat..men eftersom micron ar trasig sa fick det bli nagot som inte behovde varmas..men det gick bra det med =P
Nu har jag bara det traaakigaste att borja med..packningen..klockan ar snart halv tio och jag har inte ens borjat annu! Men jag ska...snart.
Typ nu.

Puss!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0