AOUW!

Nu sitter jag med blonderingen i håret. Som vanligt svider och killar det som faaan. Jaja, den som vill vara fin den får lida pin heter det väl? Om ni är intresserade så tog jag fel tablett aldelles nyss..jag skulle ta en ibutemin, och istället så lyckas jag svälja en Axilur Vet. Ni som har hund borde veta vad det är för något.
Ikväll hade jag från början inga planer alls, men det tyckte jag verkade tråkigt..så jag ringde Magnus som sitter på Arlanda och inväntar sitt flyg och frågade om han kände för att kolla någon film eller så ikväll, sedan var min kväll räddad.
Så när dom här fyrtio minuterna har gått ska jag dejta duschen, fixa sminket och bli en lite vackrare version av mig själv. Sedan ska jag ta kvart över nio bussen och möta upp honom vid stationen vid kvart i tio.
Hoppas ni övriga också får en bra kväll!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0