Betyg..

Var inne på skolans intranät och kollade mina betyg, dom som har blivit satta.
VG i Psyokolgi A och Idrott/Hälsa A och ett G i Idrott/Hälsa B, vilket jag är nöjd med! var kanske på en enda lektion under praktiken och fattade ingenting av provet..haha.
Engelskabetyget har läraren inte skrivit in än, men jag vet redan att jag får ett VG på den kursen, hade VG på nationella hörövning/skriftligt och MVG på den muntliga delen, så han sa att det blir ett VG i slutbetyg.
Religion och Etik har jag absolut ingen aning om betygen i, men religionsläraren är inte så överförtjust i mig så kan nog inte hoppas på mer än ett G, möjligtvis ett VG om jag har riktig tur.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0