Bildinlägg!


Mötte upp Diana och Magnus i stan, handlade lite grejs som jag nämnde i ett tidigare inlägg..haha.
Mange var på bio på kvällen, men vi kände inte för det, så vi krängde massa istället, och pratade och kollade på youtube-klipp, sedan var vi ute och gick en runda också.

Efter våran väldigt onyttiga middag så kände jag att jag behövde vara lite nyttig..så köpte jordgubbar vid Strandvallen/Hälleviks Camping.

Diana och jag, älskar dig vännen <3

Som jag skrev i ett inlägg så blev det massa åska och blixtar när vi kom hem, så vi tände lite ljus <3

Jag och Magnus i bilen idag =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0