Bio ikväll =)

Nu sitter vi på biblioteket här i sölvesborg, har precis varit och tagit en fika och pratat igenom helgen och veckan, och massa annat skvaller. Har bokat resa till Liseberg i Augusti, och sedan ska vi nu boka biobiljetter till ikväll, lutar åt att det blir Indiana Jones, visserligen har jag redan sett den filmen, men den var bra och enligt mig är det aldrig fel att kolla på Harrison Ford. Haha ;)
Jag hade egentligen velat se Brudens Bästa Man, men både Diana och Magnus vägrade..såå ja, dom fick bestämma. Tommy skulle kanske också med ikväll, skooj =)
Nu återstår bara att bestämma vilken tid, eftersom dom två andra inte verkar bry sig så är det jag och Diana som bestämmer det. Weei, NÅGOT som jag får vara med och påverka iallafall.haha ;D
Kvart över sex blir det nog. Så har man kvällen över sen att göra något annat, blir varken för sent eller för tidigt.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0