Blablabla...

Gaah vad svart att hitta pa rubriker ibland!
Jajja, nu har vi iallafall kommit hem hit till Montclair igen typ..vart inne i stan hela dagen, akte in vid nio-tiden imorse, vart lite overallt, Empire state building, ground zero (akte forbi), times square och ja..lite har och dar. haha. Hittade inte sa mkt, bara ett par jeansshorts och ett NYC hoodie =/
Hahaha, sedan nar jag stod och skulle betala min smoothie inne pa ett cafe sa kom det fram varsta trevliga killen och borjade prata en massa! alla ar sa sjukt trevliga och oblyga med komplimanger! jag menar..hade man borjat snacka sadar med nagon i sverige att dom typ ringt psyket..eller nagot, bara man ler at en manniska for att vara vanlig sa typ glor dom at andra hallet och ser livradda ut ;)
ajja, nu ska jag kolla lite andra bloggar.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0