Blixt och dunder!

Nu har vi hunnit vara ute och motionera..haha, cykalde till hällevik en sväng, nu åskar och blixtrar det som faan ute och pissregnar gör det också, så har tänt ljus och så, mysigt ;) finns batterier för en timme ungefär på laptopen så ska inte slösa så mycket tid här, men blogga lite måste man ;) haha.

Usch, nu blixtrar det igen..haha. jag och Diana sitter här och är typp livrädda, tycker Magnus kan komma hem nu ;)
ajja, nu ska jag vara lite social...vi får gömma oss under en filt eller något ;P haha.
Bloggar mer senare när åskan slutat!
Pusshej, och mamma: Jag ÄLSKAR dig! You're the best!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0