Död blogg..

Jag råkade btw döda min bloggdesign igår och eftersom jag är för lat för att ordna någon ny så får ni stå ut med den här standardmallen ett tag.
Magnus var hemma en sväng nyss, myste lite och hade med sig frukost =) nu försvann han iväg igen för någon halvtimme sedan och kommer väl hem och någon/några timmar igen...jag vet inte ;P haha.
Jag ska fortsätta se film..sedan ska jag väl ut och lägga mig och sola kanske.

Eller kanske inte. Tittade precis ut och det är ett stort regnmoln ute nu...tråkigt tråkigt.
Nej, ska starta filmen igen. Eller serien är det kanske. Haha. Hittade massa avsnitt nerladdade på datorn. Me like!
Pussar <3<3

Kommentarer
Postat av: Jos

haha, jaaa! :D Sen får vi väl se om det går vägen. Kan ju vara så eftersom att jag har tänkt på det i något år nu så kanske inte jag vill sen när det verkligen är dags. så vi får se :)

2008-06-17 @ 16:21:33
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

är ni tillsammans igen =)?

2008-06-17 @ 22:54:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0