Dom senaste dagarna

Onsdag: Träffade som sagt Diana, bokade Göteborgs-trippen i Augusti och snackade allmänt skit, sedan ringde pappa och då hade lillebror klantat sig. Stod mitt ute i ingenstans utan pengar och busskort, så jag, Diana och Magnus fick plocka upp honom. När vi slängt av honom vid busshållplatsen drog Diana hem till sig, och vi körde ner till Magnus. Blogginlägg finnes.
Iallafall, vid sex-tiden drog vi hem hit till mig, Magnus hälsade på hundarna och jag bytte kläder och lite så, sedan körde vi ner till Mjällby och skulle hämta Tommy, då låg han och sov..så vi drog och handlade naturgodis och Loka medan han vaknade och duschade, trodde vi! Då skulle han inte följa med. Så vi körde till Sölvesborg och hämtade Diana, sedan ringde Tommy och hade ändrat sig, så då fick vi köra till Mällby igen och hämta honom. Vi hann till Kristianstad till nio iallafall. Bion var bra, hade redan sett den en gång Indiana Jones blev det =)
När den tog slut vid elva så blev det BK-mat, och sedan körde vi först hem Diana och sedan Tommy. Sen låg jag och och Magnus och kollade på film och pratade halva natten, strax innan fem somnade vi.
Torsdag: Wake up-time vid nio-tiden, inte nådigt alls. Jag drog till Bromölla vid två-tiden för att snylta lift med mamma och morfar och mormor hem. Var väl hemma strax innan fyra, och käkade någon kyckling-sak, sedan ringde jag Andreas och Jennifer och snyltade lite skjuts med dom ner till Sölvesborg igen. Träffade Diana och satt vid stationen i 1½ timme typ och pratade, sedan gick vi hem till henne och jag lånade några filmer. Sedan gick jag och mötte Magnus vid stationen strax innan åtta, drog hem till honom och gick en runda och blogginlägg finns om ni är intresserade.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0