Frågor..

[x] jag äger en väldigt kort kjol.
[ ] ibland sover jag i kalsonger.
[x] jag har gråtit på en biofilm.
[x] att få blommor gör mig glad, speciellt då jag får dom utan anledning.
[x] jag kan inte kleta på mascara utan att öppna munnen.
[x] jag gör vad som helst för den killen jag älskar.
[x] jag blir lätt svartsjuk.
[x] älskar kramar.
[ ] jag har blivit religerad från skolan.
[x] jag älskar att skratta.
[ ] jag bär på en handväska.
[x] jag bär en handväska/väska med mig överallt.
[x] jag skulle inte klara mig utan min mobiltelefon.
[x] jag äger/ägde en *NSYNC CD.
[x] jag äger/ägde en Britney Spears CD.
[ ] jag tycker om att titta på fotboll.
[x] jag gillar machokillar.
[ ] jag gillar punkkillar.
[x] jag gillar gangsterkillar.
[x] jag gillar ordentliga killar.
[ ] jag gillar bonnkillar.
[x] jag har blivit kallad hora.
[ ] jag kan inte lämna huset utan smink.
[x] jag spelar videospel fastän andra människor tittar på.
[x] mina vänner är dom bästa och dom är väldigt viktiga för mig.
[x] jag älskar kreativt och vackert.
[ ] jag älskar extrema sporter.
[ ] jag har tatuering/tatueringar.
[ ] jag har piercingar någon annanstans än öronen.
[ ] jag älskar chokladdragéerade körsbär
[ ] jag tuggar med öppen mun
[ ] mina vänner skulle kalla mig hjärnan i ett uppdrag.
[ ] när människor snackar skit om mig, gör det inte ont.
[x] killar lyssnar oftast på vad jag har och säga.
[x] jag har varit i slagsmål med en tjej.
[x] jag har varit I slagsmål med en kille.
[x] jag duschar dagligen.
[x] jag har betett mig som en bitch med mening.
[ ] jag gillar hardcore metal.
[ ] jag gillar country.
[ ] jag gillar rap.
[ ] jag gillar emo.
[x] jag gillar techno.
[x] jag lyssnar på musik som passar in på mitt humör.
[x] jag tänker på en kille.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0