Godnatt!

Nu har vi varit ute och gått, kollat på Scrubs och nu har vi lagt oss i sängen och ska se film. Skräckfilm blir det nog. Om jag vågar =P haha.
Förresten, när jag kom upp så var balkongdörren öppen och det var ju KALLT SOM FASEN, så har två täcken nu..haha. Iskallt verkligen, sommaren come back!
Egentligen skulle jag åkt hem idag, men blev att jag stannade en natt till. Nu ses vi ju inte på sju veckor, eftersom jag åker till New York och han åker ut på sjön och jobbar..men det är inte lika illa nu som när vi var tillsammans, nu bryr jag mig inte alls, och det ser jag verkligen som ett tecken på att detta är det rätta, det vi gör nu =)
Ajja, nu kommer Magnus så jag ska sluta blogga. Men vi hörs imorgon!
Pusspuss =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0