Härlig+läskig helg!

I fredags blev det som sagt inget festande för min del, jag och Magnus åt McDonalds först, och sen låg vi bara och pratade och myste och kollade på film hela kvällen istället. Men Sandra och dom hade varit på SRF och lite så, fick ett sms: "Malin, Malin! Pelle har ramlat i vattnet!" haha ;D inga som fattar men ändå..;P det är skoj =)
På lördagen cyklade jag först till Mjällby och mötte Diana, sedan cyklade vi till Extra och köpte dricka, engångsgrill och korv innan vi cyklade ner till Hällevik och la oss på stranden och solade i ett par timmar, sedan drog vi till stranden/hundbadplatsen precis nedanför strandvallen och hälleviks camping och grillade lite, sedan cyklade vi hem till Magnus igen, där låg han och Emelie och kollade på film, så vi joinade dom och utnyttjade After Sun lotion som Diana hade med sig, det behövdes verkligen! Man kände inte att solen tog på stranden, och under cyklingen, men var verkligen helt sönderbränd på armarna och ryggen...myyyysigt! När vi kollat klart på filmen så blev det att grilla igen, sedan när Emelie drog hem så blev det skräckfilm, popcorn och cider för vår del, när den underbart, blodiga slaktfilmen tog slut så drog jag och Diana ner till hamnen för premiärdoppet, Diana fegisen bangade, men jag doppade mig snabbt, kallt som fasen var det, och eftersom klockan var närmare elva på kvällen var det ju inte så varmt i luften heller.
Resten av kvällen kan benämnas med: ALDRIG MER!! End of story. Vi tre vet vad som hände och hoppas på att inte få uppleva samma sak igen.
Vid tre-tiden somnade jag och Magnus iallafall, sedan ringer Tommy vid fyra och vill ha skjuts från Sweden Rock..när vi äntligen skulle somna igen vid halv-fem tiden så ringer min kära mamma, eftersom jag ringde henne mitt i natten och ville ha goda råd så ville hon såklart veta hur det gått..
Mamma är väldigt, väldigt bra att ha ibland! (oftast!)
Magnus: Vad gör vi nu då?!
Jag: Asså..faan med.
Magnus: Man kan ju inte direkt ringa någon mitt i natten heller, klockan är ju snart halv två.
Jag: Jag ringer mamma! Hon vet vad man ska göra!
Och det visste hon. Förlåt att vi väckte dig <3

Hahaha, min första mening var: "Hej mamma, det är jag, bli inte orolig nu, det har inte hänt mig något!"
Imorse vaknade vi vid elva-tiden, låg kvar en stund och myste innan vi drog och köpte pizza till frukost, sedan träffade jag mamma, pappa och Heléne på Asarums Travbana och kollade på prisutdelning i Modprovet som varit där den här helgen, och nu ikväll har jag varit ute med hunden, sovit och krängt jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Är ni tillsammans igen? :)



Tänkte på det du skrev, att ni låg kvar och myste, hehe :)



Roligt iså fall att ni har hittat tillbaka till varandra! :)

2008-06-08 @ 23:51:17
URL: http://idaohlsson.bilddagboken.se
Postat av: Natta

Jag är tillbaka med bloggandet igen dock med nya blogg :) hoppas du fortsätter läsa min blogg.

2008-06-09 @ 01:14:40
URL: http://naaatha.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0